Hur man kan bidra

Det återuppbyggda, färdigställda barnhemmet.
 
Jag är ursprungligen från Mönsterås men flyttar nu till Malmö för att läsa till läkare. Jag kommer alltså bedriva insamlingar på båda dessa orter.
 
Om man vill skänka kläder mailar man mig på följande adress:
[email protected]
 
Vill man skänka pengar har jag startat ett nytt bankkonto för ändamålet som man hittar här:
 
Handelsbanken
6705-701 264 438
 
Märk insättningen med det ändamål du vill att pengarna ska gå till. T.ex:
Siamini om du vill bidra med pengar till hennes operation,
Skola om det är vad du vill att dina pengar ska gå till eller
Övrigt om du vill sponsra kommande projekt eller min hjälpinsats på plats när jag kommer dit i juni.
 
Man kan även gå in på www.yatima.se som är den svenska stödorganisationen till Moyo kwa Moyo.
Där kan man bli stödmedlem för 100 kr/år och man kan även skänka pengar till organisationen som då bl.a går till den dagliga livsföringen på gården på Moyo kwa Moyo; mat, mediciner, skolkläder m.m.
 
Kom ihåg att varje krona räknas!
 
Sprid gärna vidare informationen om det här projektet så att det når så många hjärtan som möjligt!
Stort TACK på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0